Forum Discussion

FA2BOYY's avatar
2 years ago
Solved

krijg geen toegang tot de Transfermarkt terwijl ik geen ban heb?

EA,

ik heb geen toegang tot de transfermarkt en ook niet via Web ik heb verschillende manieren geprobeerd zoals het spelen van het spel account opnieuw te linken en dit mocht niet baten

wat zou hier de oplossing van kunnen zijn want ik krijg dit te zien als ik op de web app inlog ( dit Football ultimate Team account heeft nog geen toegang gekregen tot de Ultimate team transfermarkt op de web of companion ap)
 ik kan wel in de web app als ik inlog op mijn PC account met het zelfde email adress maar ik kan niet in de transfermarkt als ik mijn PS5 account open in de app.

aan de progressie ligt het niet aangezien ik al best wat SBC's hebt gedaan

7 Replies

• FA2BOYY's avatar
    FA2BOYY
    2 years ago

maar ik zie mijn oude playstation account ook gelinked aan EA maar ik heb die playstation niet meer en aangezien ik daar ook de inlog gegevens niet meer van hebt?

zou dit een issue zijn of niet want sinds die uit is speel ik elke dag

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago

@FA2BOYY,

Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik niet weet of dat een impact heeft, maar als je die toch wilt ontkoppelen dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze live support team:

https://help.ea.com/nl/help-home/

(Wees voorzichtig dat je niet bent aangemeld op de web/companion app met de account die je gaat ontkoppelen. Dat zorgt voor allerlei andere problemen.)

• Sidneyddd's avatar
    Sidneyddd
    2 years ago

Goedemiddag, 

Ik heb hetzelfde probleem als @FA2BOYY @EA_QueenBee maar ik kom niet verder…

Playstation account is ontkoppeld en speel nu op de Nintento Switch.

Is er iets waardoor dit probleem opgelost kan worden?

Alvast bedankt.

• Ik heb het zelfde probleem, ik had altijd toegang laar nu moet ik deze verder ontlocken. Terwijl ik geen ban heb gekregen, ben al elke dag meer dan 10 games aan het spelen en elke sbc aan het doen en nog steeds niet ontlocked. Van de mods hier krijg ik geen hulp, juist maar een automatisch antwoord met een link naar wat algemene info dat je helemaal geen zak helpt

Featured Places

Node avatar for FC 24

FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.Latest Activity: 1 year ago
1,274 Posts