Forum Discussion

Kikvors33's avatar
5 months ago
Solved

Leaven na de 90ste minuut

ik speel mijn potjes wat ik moet spelen voor weekend league ik word al 5 keer uit mijn pot gezet omdat die zegt dat ik verloren ben en mijn e.a. servers verloren gaan opeens dus mijn wedstrijden worden de hele tijd verloren terwijl ik ze wel win wat is dit ineens? ik zou heel graag een oplossing hiervoor willen want zo kan dit niet meer..

• @Kikvors33,

Normaal duurt zo'n soft-ban ongeveer 24 uur. Ik zou UT gewoon even negeren zodat die goed verloopt, en in de toekomst je potjes uitspelen om dit te voorkomen.

3 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 months ago
    Hoi @Kikvors33,

Het klinkt alsof je een soft-ban hebt gekregen. Heb je een hoop potjes snel achter elkaar verlaten net voordat je hier last van had?
  • Kikvors33's avatar
    Kikvors33
    5 months ago

beste,

ja ik heb heel veel geleaved achter elkaar omdat ik gwn niet zo een goede speler ben mensen zijn echt goed in dit spel🤷‍♂️ hoelang is deze ban want ik kan gwn geen potten meer winnen en ik wil spelen.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 months ago
    @Kikvors33,

Normaal duurt zo'n soft-ban ongeveer 24 uur. Ik zou UT gewoon even negeren zodat die goed verloopt, en in de toekomst je potjes uitspelen om dit te voorkomen.

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,266 PostsLatest Activity: 5 days ago