Forum Discussion

everts's avatar
1 year ago
Solved

Live beker wedstrijd in doelstelling

Vrijdag is er een doelstelling uitgekomen dat je 3 wedstrijden moet spelen in live beker 

nou heb ik dat vanaf zaterdag elke dag gedaan maar ze worden niet geregistreerd waardoor ik nu dus die bonus en packs niet krijg 

wat kan ik hier aan doen 

• @everts,

Het is inderdaad niet echt super duidelijk ☹️ Ik deel het wel als feedback met de team.

8 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    1 year ago
    Hoi @everts,

Gewoon zodat ik zeker weet wat het probleem is: telt de "Fantasy FC Dagelijks spelen" doelstelling niet, of tellen die wel maar de "Fantasy FC Dagelijks spelen compleetmaker" doelstelling niet?
  • everts's avatar
    everts
    1 year ago

De fantasy dagelijks spelen 3x spelen in willekeurig ultimate speltype telt ie wel 

De fantasy dagelijkse compleet maker telt ook gewoon 

Het gaat om de fantasy fc beker bonus 

daar moet je 3 wedstrijden spelen in de live ultimate team vriendschappelijk fantasy beker 

die heb ik alleen gedaan 

samen met een vriend in coop 

maar telde allebei niet 

en omdat die dan niet geregistreerd word mis ik dus ook de fantasy beker bonuscompleetmaker

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    1 year ago

@everts,

Misschien een domme vraag, maar heb je de Fantasy FC-beker group doelstellingen al voltooid?

Je kan de bonus doelstellingen alleen ontgrendelen als je de "basis" doelstelling al hebt gedaan.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    1 year ago

@everts,

Dan zie ik al het probleem. Je moet eerst die group helemaal afmaken, en dan ontgrendel je de bonus doelstellingen.

• everts's avatar
    everts
    1 year ago

O vandaar 

maar dan wel raar dat ie open staat zeg maar 

meestal zijn die nog geblokkeerd zeg maar toch en staat er ook bij 

voltooi eerst fantasy fc beker doelstelling om deze te ontgrendelen maar dat staat er nu ook niet op me console dan want keek net in de app en daar staat het wel 

bedankt in ieder geval 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    1 year ago

@everts,

Het is inderdaad niet echt super duidelijk ☹️ Ik deel het wel als feedback met de team.

Featured Places

Node avatar for FC 24

FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.Latest Activity: 2 months ago
1,274 Posts