Forum Discussion
EA_QueenBee
Community Manager
2 years agoHoi @hendigzat,
Als je mailverificatie hebt ingeschakeld en je bent toch gehackt, dan raad ik je aan om minstens de wachtwoord van je emailadres te wijzigen. We hebben hier een artikel met allerlei stappen die je kan doen om je account(s) veilig te houden. We hebben hier nog een artikel met meer tips.
Ik lees dat je al contact hebt opgenomen met onze kantenservice, maar heb je dat via email gedaan? Misschien is het een idee om een chat te beginnen; dat gaat een stuk sneller, en hopelijk kunnen ze dan ook wat meer informatie delen over wat er precies is gebeurd. We nemen accountbeveiliging heel serieus hier in EA, want zoals je zegt, spelers besteden veel tijd, geld en moeite in onze games.
2 years ago
@EA_QueenBee bedankt voor je reactie ik heb inderdaad via chat een ticket gemaakt. Ik begrijp ook dat jullie het serieus nemen maar ik vraag me af of het probleem niet groter is als ik het forum zie.
Ik heb mijn wachtwoord van mail mailadres die weer anders is dan fc24 veranderd en ook die van fc24. Maar ik zie zelfs in mijn mail gebruik geen inlog van een ander locatie dan ik zelf gebruik dus dit kan nooit via mijn mail zijn onderschept. Dit is wat mij het meeste zorgen geeft over mijn informatie en gegevens bij jullie. Daarnaast moet ik maar afwachten of ik niet dezelfde reactie krijg als andere dat ik helaas alles kwijt ben en niet gecompenseerd wordt voor ik haal nu ook mijn doelstellingen niet omdat er een kaart is die ik graag binnen deze dagen wou halen. en ben naast 200 spelers, items, coins en points kwijt waardoor ik met de sbc waarvoor ik spaarde ook een waste is.
Ik heb mijn wachtwoord van mail mailadres die weer anders is dan fc24 veranderd en ook die van fc24. Maar ik zie zelfs in mijn mail gebruik geen inlog van een ander locatie dan ik zelf gebruik dus dit kan nooit via mijn mail zijn onderschept. Dit is wat mij het meeste zorgen geeft over mijn informatie en gegevens bij jullie. Daarnaast moet ik maar afwachten of ik niet dezelfde reactie krijg als andere dat ik helaas alles kwijt ben en niet gecompenseerd wordt voor ik haal nu ook mijn doelstellingen niet omdat er een kaart is die ik graag binnen deze dagen wou halen. en ben naast 200 spelers, items, coins en points kwijt waardoor ik met de sbc waarvoor ik spaarde ook een waste is.
About FC 24
Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,266 PostsLatest Activity: 2 days ago
Recent Discussions
- 29 days ago
- 2 months ago
- 2 months ago