Forum Discussion
Vervelend en zoals ik vorig jaar zei is dit een structureel probleem die echt niet aan de spelersaccount kan liggen. Ik heb vorig jaar mijn situatie onderzocht en ik had een verificatie via mijn mail. Mijn mail was niet gehackt en dit wachtwoord was totaal anders dan FC24. Gezien de aantallen en de snelheid waarop het gebeurd is kan dit never nooit door iemand handmatig gedaan. Ik was echt een hoop spelers kwijt waarmee ik plezier had en de sbc waarvoor ik spaarde met mijn jeugd held was voorbij voordat ik een antwoord kreeg. Ik kreeg coins met lagere waarde en een bezwaar daarna werd genegeerd. Voor mij de laatste spel die ik van hun heb gekocht het is echt pay to win geworden met onverstelbare rare situaties. Als je stopt en andere games speelt heb je veel meer plezier.
Hey! Heb je al meer nieuws over het een of t ander? Bij mij is het ook zo dat puur mijn ea is gehackt en verder niks, alleen zeggen ze bij mij dat ze niks verdachts zien terwijl ik zelf kan zien dat ik op meerdere locaties was ingelogd op een dag dat ik gewoon de hele dag in mijn huis zat. Ook contact opnemen verder dan de live chat is niet mogelijk.. Heb zelf echt bizar veel geld uitgegeven aan dit spel en de hulp die je krijgt is het laagste van het laagste. Bij mij is het zelfs zo dat ik geen contact meer kan krijgen met de live chat ondanks telkens beschaafd gedrag. Het ligt aan iedereen behalve hunzelf. Alleen maar standaard berichten die je krijgt zonder enige persoonlijkheid. 300k+ kwijt, spelers kwijt, speelplezier verdwenen. Fijne kerst.
About FC 24
Recent Discussions
- 25 days ago
- 2 months ago
- 2 months ago