Forum Discussion
Daarnet een update gedaan van het spel, nieuwe carrière begonnen en nog geen 10min bezig en wéér vastgelopen. IK WORD ER ZOT VAN!!!
Bij mij hetzelfde verhaal als Mike. De update gaf hoop, maar helaas. Gaat dit nog opgelost worden? Want de lol is er zo wel af om FC24 te spelen. Ik heb hopelijk geen €80 betaald om na 5/10 minuten telkens het spel opnieuw te moeten opstarten????
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
Hoi allemal,
Er is dus helemaal niks veranderd? Het spel hangt gewoon en er gebeurt niks meer, en de stappen hebben niet geholpen?
Het lastige is dat het meeste spelers hier niet last van hebben, dus het is moeilijk om te weten wat het probleem zou kunnen zijn. Hebben jullie geprobeerd om contact op te nemen met PlayStation support?
https://www.playstation.com/nl-nl/support/playstation-support-contact-guide/
Hopelijk hebben zij meer stappen die jullie kunnen proberen.- 2 years ago@EA_QueenBee
Ik heb er ook last van op de nitendo switch oled - 2 years ago
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem maar dan op de Nintendo switch...
- 2 years ago
Het lijkt mij inmiddels wel duidelijk dat er een bug zit in het spel? Ik zie nu steeds meer meldingen komen bij verschillende spelcomputers. Hopelijk wordt dit zo snel mogelijk opgelost. Want de lol is er nu wel vanaf.
- 2 years ago
Hey, ik heb het zelfde probleem, maar dan op de XBOX Series X. Hij is een week oud dus het ligt echt aan het spel zelf
About FC 24
Recent Discussions
- 2 days ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 3 months ago