Forum Discussion
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem maar dan op de Nintendo switch...
Het lijkt mij inmiddels wel duidelijk dat er een bug zit in het spel? Ik zie nu steeds meer meldingen komen bij verschillende spelcomputers. Hopelijk wordt dit zo snel mogelijk opgelost. Want de lol is er nu wel vanaf.
- 2 years ago
Is dit nu bij iedereen in orde?
bij mij loopt het nog steeds vast.
- 2 years ago
Gisteren nog een poging gewaagd. Ik was optimistisch. Want na weken niet spelen zou het toch wel opgelost zijn inmiddels? (Dat niet spelen kwam puur door de bug wat mij frustreerde). Ik speel nog geen 10 minuten en het gebeurd gewoon weer. Er wordt niets aan gedaan. Hier blijft het ook maar stil nadat er meer gamers zich melden en onze frustratie groeit maar. Heb inmiddels al van alles geprobeerd en sta op het punt om de moed op te geven...
Jammer, want ik speel het spel als sinds 1999. Maar hoe hier mee om wordt gegaan, daar zakt mijn broek vanaf.
- 2 years ago
Hallo allemaal,
bij mij helaas ook hetzelfde probleem en ik speel op pc…
groet
- 2 years ago
Ik speel het ook al sinds 99. Ben ook aan een nieuwe carrière begon.al voor de 50ste keer denk ik. Voorlopig lukt het. Maar na elke match sla ik altijd direct op. Er wordt inderdaad niets aan gedaan!!!!!! Ik dacht eerst dat het aan de disc lag dus heb ik het spel ook gekocht via de store. Maar daar blijft het ook regelmatig hangen. 2x geld weggesmeten. Pfff
About FC 24
Recent Discussions
- 2 days ago
- 6 days ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 3 months ago