Forum Discussion

SspeelTuin's avatar
2 years ago

Meerdere spelers uit wedstrijden gegooid tijdens toernooi

Na de update van vandaag (9 april) zijn meerdere spelers tijdens het toernooi 2x uit een wedstrijd gegooid. Voor zover ik kon nagaan was er in mijn competitie slechts 1 speler in staat om alledrie de wedstrijden te spelen. 

4 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @SspeelTuin,

Wat bedoel je precies dat ze uit een wedstrijd werden gegooid? Bedoel je dat ze allemaal rode kaarten hebben gekregen, of wat gebeurt er precies?
  • SspeelTuin's avatar
    SspeelTuin
    2 years ago

De eerste van drie kon gewoon worden gespeeld, de twee overige werden na het opstarten vrijwel onmiddellijk afgebroken.

• SspeelTuin's avatar
    SspeelTuin
    2 years ago

Voor alle helderheid het gaat dus niet over spelers uit mijn team, maar om deelnemers aan mijn competitie die hetzelfde overkwam tijdens een toernooi.

• SspeelTuin's avatar
    SspeelTuin
    2 years ago

En zojuist gebeurde het weer. Eerste wedstrijd 10 keer gescoord, tweede en derde pot begonnen met een stand 10-0 op het scorebord en werden na de eerste actie afgebroken. Uitslag werd vervolgens 1-0, respectievelijk 0-0. Ik zie dat dit zowel bij mijn deelnemers aan de competitie gebeurd, als bij die van het andere team.

Featured Places

Node avatar for FC 24

FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.Latest Activity: 2 years ago
1,274 Posts