Forum Discussion
EA_QueenBee
Community Manager
2 years ago@klompsie84,
Mischien een domme vraag, maar krijg je ook andere EA emails binnen? Wachtwoord reset emails bijvoorbeeld? Zijn ze ook niet in je spam map of zo?
Mischien een domme vraag, maar krijg je ook andere EA emails binnen? Wachtwoord reset emails bijvoorbeeld? Zijn ze ook niet in je spam map of zo?
2 years ago
@EA_QueenBee Ik heb al mn mails bekeken helemaal niets niet in spam niets
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
Als je helemaal niks krijgt, is het dan mogelijk dat je of niet de juiste emailadres hebt ingevoerd, of dat je niet naar het juiste emailadres kijkt?
Ik raad je aan om contact op te nemen met onze live support team in ieder geval. Zij kunnen dit voor je onderzoeken, hopelijk kunnen ze ook een oplossing voor je vinden.
- 2 years ago@EA_QueenBee Ik heb zeker weten de goede mail in getypt
Maar als nog bedankt
Hebben ze ook een telefoonnummer - 2 years ago@EA_QueenBee Maar er is geen mogelijkheid om mn account gewoon te verwijderen dan ben ik van dit gedoe af
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
@klompsie84,
Er is helaas geen telefoon nummer (al een paar jaar niet). Je kan wel je account verwijderen als je 100% zeker weet dat je dat wilt, maar dan moet je nog contact opnemen met live support, want dat kan je helaas zelf niet doen (en het is ook niet iets waarmee wij kunnen helpen op de forums).