11 months ago
Niet kunnen inloggen in fut.
Ik was zojuist een 600k pack aan het openen, en ineens werd ik uit fut gegooid, en nu kan ik niet meer connecten naar de fut servers, hoe komt dit? Mijn PSN is lucosaurrr en EA ID DraQ_ZiiM. heb een...
Het gebeurt alleen bij EA fc, het spel is erg achteruit gegaan. De connectie is helemaal drama. Nu dus helemaal er niet meer in. Wat een oplichting eigenlijk. Wel veel packs verkopen in de store en dan mensen gewoon niet bij hun geld laten komen? echt laaste keer EA voor mij
Het is weer zover, dus 1 dag voor rewards kan je het spel niet spelen want er is geen communicatie met de servers mogelijk. Eigenlijk ben ik er wel helemaal klaar mee. Belachelijk veel store packs verkopen , maar als je dan wilt spelen kan dat niet. Je wordt dus eigenlijk gewoon bestolen. Ik zou graag mijn geld terug krijgen en dit vreselijke spel en slechte servers achter me laten. Zonde vd tijd geweest en meestal ook in hele slechte omstandigheden. Dit jaar is het wel echt next level slecht zeg maar. Is er een mogelijkheid dat ik mijn geld terug krijg? ik betaal tenslotte voor iets wat ik niet kan spelen. Heb er echt schoon genoeg van.