Forum Discussion
Hoe dat bij mij gaat het niet
- 3 years ago
Het spel in het Engels opstarten dan werkt hij wel, in andere talen niet.
- 3 years ago@Stephaniie1993 Het spel in het Engels opstarten dan werkt hij wel maar in andere talen niet
- 3 years ago
@777LionheartKlopt, dan doet hij het bij mij ook 😉 wil wel graag Nederlands(speel nog niet zolang, nog zoekende..dan is Nederlands wel wat makkelijker). Ga nu ook maar niet overnieuw beginnen, straks ben ik weer alles kwijt. Hopelijk komt er snel een oplossing zodat in Nederlands ook weer doet.
- 3 years ago
Stephaniie1993
Je kunt als je een manager eenmall hebt aangemaakt in het Engels de taal daarna weer gewoon terug zetten naar het Nederlands en dan doet hij het gewoon in het Nederlands, alleen het aanmaken van een nieuwe manager werkt op dit ogenblik alleen als je het spel op Engels instelt.
- relatieve_held3 years agoNew Novice@Stephaniie1993 Het is te hopelijk zou snel mogelijk dat ze kunnen oplossen want het is vervelend
- 3 years ago
Spelerscarriere doet het bij mij weer, in het Nederlands ook! 🙂 (hopelijk blijft hij het ook doen..!)
- 3 years ago@Stephaniie1993 Hier ook weer inderdaad. Gelukkig! Wat een gek*t. Heel de PS5 uiteindelijk gereset voor niks
- relatieve_held3 years agoNew Novice@Stephaniie1993 Het is nu bij mij opgelost
About FC 24
Recent Discussions
- 13 days ago
- 3 months ago
- 5 months ago