Forum Discussion

Tank-Hubby17118's avatar
2 years ago

Not found spelers - spelers kaarten grijs

Goedenavond,

Al drie dagen heb ik last van grijze spelers kaarten met not found erbij. Dit is behoorlijk irritant aan het worden gezien alle spelers in mijn club hier last van hebben en gewoon in bezit zijn. Ik kan zelfs wedstrijden spelen met mijn kaarten als not found. Wat ik wil is dat dit opgelost gaat worden en de oorspronkelijke kleuren terug komen van alle kaarten. En dat dit bug niet meer voorkomt!

8 Replies

• Ik heb exact hetzelfde problemen de afgelopen 7 dagen en word er helemaal gek van. UT is bedoelt om je eigen team te maken en op deze manier wordt mijn spelvreugde er echt minder van. Waarom speel je überhaupt nog voor "evolution cards" of SBS's als je ze niet eens kan zien? Beter fixt EA dit op korte termijn

• Echt slecht alle spelers grijs en opzoeken op zeldzaamheid lukt ook niet evenals transfermarkt  gericht zoeken lukt daar door niet 

hoop dat dit snel opgelost word 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @SAMinski73,

Heb je hier nog steeds last van? Wat sommige speles helpt is om het spel opnieuw te instaleren. Als je nog steeds problemen hebt, kan je dat doen en mij laten weten of het probleem is opgelost?
  • SAMinski73's avatar
    SAMinski73
    2 years ago

Bedankr voor je antwoord,

stomme vraag misschien van mij maar ben ik mijn spelers dan kwijt?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago

@SAMinski73,

Fijn om te horen dat alles weer werkt! 🙂 gewoon voor de toekomst: UT wordt helemaal in de cloud opgeslagen, dus al breekt je console of wat dan ook, al je spelvoortgang in UT blijft wel veilig.

Featured Places

Node avatar for FC 24

FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.Latest Activity: 26 days ago
1,274 Posts