Forum Discussion

Vreugdensprong's avatar
10 months ago
Solved

Probleem met players not found. Grijze kaarten

Is er iemand met zelfde probleem en eafc 24 met players not found. Grafisch geen beeld en zwart/ grijze kleuren. 

• Hoi @Vreugdensprong,

De studio is op de hoogte, en ze zijn aan het onderzoeken. Hopelijk kunnen ze snel de oorzaak vinden zodat ze het kunnen oplossen.

In de tussentijd, voor sommige spelers helpt het om het spel opnieuw te instaleren. Kan je dat proberen?

7 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    10 months ago
    Hoi @Vreugdensprong,

De studio is op de hoogte, en ze zijn aan het onderzoeken. Hopelijk kunnen ze snel de oorzaak vinden zodat ze het kunnen oplossen.

In de tussentijd, voor sommige spelers helpt het om het spel opnieuw te instaleren. Kan je dat proberen?
  • @EA_QueenBee Goedemorgen QueenBee, als ik doe ben ik dan niet al mijn spelers kwijt. Of zal ik even afwachten op jullie onderzoek. Alvast heel erg bedankt voor het oppakken van het probleem.
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    10 months ago
    @Vreugdensprong,

Alle Ultimate Team voortgang wordt op de cloud opgeslagen, dus je kan gerust het spel verwijderen en opnieuw instaleren. Zolang je steeds hetzelfde account gebruikt, dan komt je voortgang overal terecht.

Je kan ook natuurlijk wachten totdat het studio het probleem oplost, maar ik heb momenteel nog geen idee wanneer dat zal zijn.
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    10 months ago
    Laat me weten als je het spel opnieuw instaleert, en of dat het probleem oplost. 🙂

Zo niet, dan hoop ik dat de studio het snel kunnen oplossen.

• Hoi QueenBe, gisteren spel opnieuw geïnstalleerd en gelukkig alles weer normaal in beeld. Spelers en munten goed overgenomen vanuit de cloud. Ik hoop wel dat ze het probleem kunnen vinden, lees op het internet dat er wel meer mensen er last van hebben. Bedankt voor de support. 

Groetjes

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    10 months ago
    @Vreugdensprong,

Fijn om te horen dat alles weer werkt! 🙂 Ik hoop ook dat ze dit snel kunnen oplossen, want zoals je zegt, het komt best veel voor. Geniet van het spel weer.

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,267 PostsLatest Activity: 2 years ago