Forum Discussion
9 Replies
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
Hoi @96032006,
Ik heb je bericht losgekoppeld want de thread was onertussen al een paar maand oud. Wat gebeurt er precies als je FC 24 probeert op te strarten? En heb je het via Steam of de EA app? @EA_QueenBeeIk heb het via steam. Het spel start op en sluit direct weer af. Daarna opent de EA-app weer.
- @EA_QueenBee Ik kan de ook niet meer in de app
- @b7no4c0olb0p Weet jij dat?
- @b7no4c0olb0p Sluit de app bij jou ook af voordat het kan laden? ik heb het dinsdag gekocht en heb het nog niet kunnen spelen.
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
@96032006,
Kan je een DxDiag met mij delen? Hopelijk heb ik dan een beter idee van wat er out gaat. 🙂
https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Heb je al geprobeerd om het spel via Steam te repareren, trouwens? - EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
Hoi QueenBee,
hier de DxDiag. Hopelijk helpt dit!
Ter informatie: Ik heb vrijwel alles al geprobeerd, alle platforms gereïnstalleerd, anticheat gerepareerd/verwijderd/geïnstalleerd, Fc24 verwijderd en gedownload, alle firewalls uitgezet, EA zelf om hulp gevraagd en een clean boot hielp ook niet. Dus ik heb geen idee meer
- @96032006 Het is waarschijnlijk een probleem met het verbinden, zonder internet start het spel wel op... Maar het kan niet verbinden met de EA-servers. Als ik het spel afsluit en met internet weer opstart komt hetzelfde probleem weer op.