Forum Discussion
EA_QueenBee
Community Manager
2 years ago@e5d43c2e23667c5a,
In principe zou dat geen probleem moeten zijn, want het kijkt niet of je op PlayStation 4 of 5 speelt, gewoon dat het een PlayStation is. Dus ik denk niet dat dat het probleem is.
Maar als ik naar je foutmelding kijkt, zou het kunnen dat je niet met het juiste account aanmeldt? Of dat je PlayStation account aan een ander EA account gekoppeld is? Als je weer naar die link gaat, zie je dan de juiste PlayStation account?
In principe zou dat geen probleem moeten zijn, want het kijkt niet of je op PlayStation 4 of 5 speelt, gewoon dat het een PlayStation is. Dus ik denk niet dat dat het probleem is.
Maar als ik naar je foutmelding kijkt, zou het kunnen dat je niet met het juiste account aanmeldt? Of dat je PlayStation account aan een ander EA account gekoppeld is? Als je weer naar die link gaat, zie je dan de juiste PlayStation account?
2 years ago
Ik denk inderdaad dat ik het probleem heb gevonden,
Ik zie dat mijn account is gelinkt aan een ander PSN account, overigens wel gek aangezien dit account zover mij bekend al enige tijd niet meer bestaat. ik heb om deze reden dan ook de link ontkoppeld.
Verder vind ik het overigens zeer raar dat niks over is gegaan aangezien de mail van mijn PSN account al een behoorlijk tijdje geleden is overgezet.
Als ik dan ook gewoon opnieuw inlog krijg ik wel de correcte PSN maar geeft hij aan dat deze is gekoppeld aan het mailadres van mijn ouders, wat niet klopt aangezien deze gewoon is gelinkt met mijn huidige mail.
Houd dit in dat ik EA account niet aan mijn correcte PSN kan koppelen?
Huidige account: ppskw17061994
Oude account (verwijdert): KellyHEESCH
About FC 24
Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,271 PostsLatest Activity: 2 years ago
Recent Discussions
- 10 days ago
- 3 months ago