Forum Discussion
EA_QueenBee
Community Manager
2 years ago@e5d43c2e23667c5a,
In principe zou dat geen probleem moeten zijn, want het kijkt niet of je op PlayStation 4 of 5 speelt, gewoon dat het een PlayStation is. Dus ik denk niet dat dat het probleem is.
Maar als ik naar je foutmelding kijkt, zou het kunnen dat je niet met het juiste account aanmeldt? Of dat je PlayStation account aan een ander EA account gekoppeld is? Als je weer naar die link gaat, zie je dan de juiste PlayStation account?
In principe zou dat geen probleem moeten zijn, want het kijkt niet of je op PlayStation 4 of 5 speelt, gewoon dat het een PlayStation is. Dus ik denk niet dat dat het probleem is.
Maar als ik naar je foutmelding kijkt, zou het kunnen dat je niet met het juiste account aanmeldt? Of dat je PlayStation account aan een ander EA account gekoppeld is? Als je weer naar die link gaat, zie je dan de juiste PlayStation account?
2 years ago
Ik denk dat ik het probleem zelf wel kan oplossen, echter heb ik nog wel een enkele vraag.
Wanneer ik even met behulp van mijn ouders de mail overzet van hen EA account naar mijn mail is het denk ik opgelost, dan zou ik zelf gewoon met mijn mail in kunnen loggen op de web app en is het EA account welke ik gebruik gewoon gekoppeld aan mijn mail.
Verder dan enkel nog een vraag over de Link naar het Twitch account.
Deze is nu dus perongelijk aan het verkeerde account gelinkt, kan dit nog gewijzigd worden?
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
@e5d43c2e23667c5a,
Zo lang er geen ander Twitch account gekoppeld is aan je ouders EA account kan je je Twitch account wel ontkoppelen en overzetten. Een EA account kan ooit maar één van een soort platform gekoppeld hebben, maar andersom is dat geen probleem. We hebben hier een artikel met wat meer informatie:
https://help.ea.com/nl/help/account/unlink-gaming-accounts-from-ea-account/
Hopelijk kan je zonder problemen het emailadres wijzigen. 🙂 En hopelijk is alles een beetje duidelijk; als je nog meer vragen hebt (of als ik iets niet goed uitleg), laat het me alsjeblieft weten.
About FC 24
Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,271 PostsLatest Activity: 2 years ago
Recent Discussions
- 16 days ago
- 3 months ago