Forum Discussion

GekkeGarrit's avatar
2 years ago

Rode kaart komt niet te vervallen

Product: EA SPORTS FC 24
Platform:Nintendo Switch
Wat is het model van jouw systeem? Nintendo Switch
Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID? GekkeGarrit
In welk speltype gebeurde dit? Ultimate Team™
In welk deel van het speltype? Squad Battles
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 11-12-2023
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 20:00
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? ?
Wat gebeurt er? Ik heb met een speler een rode kaart gehad. Vervolgens een wedstrijd buiten de selectie gelaten. De wedstrijd erna blijft de rode kaart nog steeds van kracht. Inmiddels 5 wedstrijden gespeeld maar rode kaart blijft staan. Er staat dat hij één wedstrijd schorsing heeft. Daarna expres een rode kaart gepakt. Het probleem komt daar ook voor. Ik heb nu dus twee spelers die ik niet kan opstellen.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Na afloop van de volgende wedstrijd zou de rode kaart moeten vervallen.

Rode kaart

3 Replies

• fen6's avatar
    fen6
    2 years ago

Meerdere malen geprobeerd. Na 20 wedstrijden nog sterds rood. Dit moet een bug zijn 🙃

• RaceRene's avatar
    RaceRene
    Rising Traveler
    2 years ago

Misschien een stomme vraag, heeft je speler nog wel contracten. Bij mij werkt het wel om een speler een duel lang met rood op de reserve bank te zetten. Vorige week niet, bleek de speler in kwestie geen contracten meer te hebben!

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,271 PostsLatest Activity: 10 days ago