Forum Discussion
Las overigens engelse ea fora dat mensen hetzelfde probleem hebben
Ik heb de thread gevonden. Ik heb een paar vragen als dat oké is, en dan kan ik het met de teams delen zodat zij het kunnen onderzoeken:
- Op welk platform speel je? (Ik neem aan PlayStation, maar i het een PlayStation 4 of 5?)
- Wat is de naam van het account waar je op speelt?
- Wanneer heb je dit voor het eerst gemerkt?
- 2 years ago
Ik stelde eerder deze week ongeveer dezelfde vraag in detail uitgelegd wat er precies gebeurde.
Zodra je op pagina 5 bent en daar de laaste opdracht volmaakt maar springt daarna bijna de gehele pagina 6 door als zijnde ook volmaakt en sat je alleen het sneeuwvlokje nog moet maar dus inderdaad de rewards van de gehele pagina 6 niet ontvangt.
En denk dat het zit in het feit dat niveau 21 gelijk is aan niveau 25 en met het volbrengen van 21 denkt het systeem dat je niveau 25 voldaan hebt en daardoor dus doorschiet.
- 2 years ago
Thx! Ik zag op engelse fora ook deze issues
- 2 years ago
Playstation 5 digital
afgelopen woensdag 13 dec
therealbakker
- 2 years ago
PS5 digital
TheRealBakker
woensdag 13 dec
- 2 years ago
Ps4
Snoekie_Fc
12 December
- 2 years ago
Is er al meer duidelijkheid?
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
@therealbakker,
Nog niks, maar ik heb het met de teams gedeeld. Hopelijk heb ik snel updates dat ik kan delen.- 2 years ago
Dat begrijp ik, maar het seizoen is bijna ten einde… mijn xp’s worden niet meer geteld, want voltooid…. En ik zou op zich mijn beloningen wel willen hebben :-)
About FC 24
Recent Discussions
- 29 days ago
- 2 months ago
- 2 months ago