Forum Discussion
Ik heb de thread gevonden. Ik heb een paar vragen als dat oké is, en dan kan ik het met de teams delen zodat zij het kunnen onderzoeken:
- Op welk platform speel je? (Ik neem aan PlayStation, maar i het een PlayStation 4 of 5?)
- Wat is de naam van het account waar je op speelt?
- Wanneer heb je dit voor het eerst gemerkt?
Is er al meer duidelijkheid?
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
@therealbakker,
Nog niks, maar ik heb het met de teams gedeeld. Hopelijk heb ik snel updates dat ik kan delen. - 2 years ago
Dat begrijp ik, maar het seizoen is bijna ten einde… mijn xp’s worden niet meer geteld, want voltooid…. En ik zou op zich mijn beloningen wel willen hebben :-)
- 2 years ago
Wat wordt de oplossing mensen? Seizoen is voorbij… ik zie graag wel een compensatie… en ik denk de anderen met mij…
- 2 years ago
En ik ook EA!
- 2 years ago
Precies!
- 2 years ago
@EA_QueenBee Is er al meer duidelijk geworden? We zijn nu een week in gesprek samen met @Snoek_FC hebben we alles kenbaar gemaakt… zou fijn zijn indien er vandaag duidelijkheid en een oplossing komt.
- 2 years ago
Goedemiddag @EA_QueenBee
hoop dat je goede dagen hebt gehad… inmiddels zijn we bijna twee weken verder… ik zou heel graag wat meer duidelijkheid en een oplossing willen hebben voor mijn probleem, het probleem van @Snoek_FC en anderen met mij… ik hoor heel graag van je.
- 2 years ago
Het wordt zo langzamerhand wel tijd voor een update…. Of moet ik andere wegen gaan bewandelen om antwoord te krijgen?
- 2 years ago
Beste wensen @EA_QueenBee … hoe staat het ermee… irritatie begint wel serieus te worden…. Graag reactie
- 2 years ago
@EA_QueenBee ik wacht nog altijd op een antwoord... inmiddels kunnen we bijna gaan pre-orderen voor FC25... hoe staat het ermee??? en als jij er niet uitkomt, graag contact met iemand die iets zinnigs kan zeggen...
- 2 years ago
@EA_QueenBee Waarom reageer je nergens meer op??? Ik vind het op zijn zachtst gezegd niet netjes hoe er hier met klanten om wordt gegaan... Een reactie zou je sieren evenals de oplossing die ik nooit heb gekregen. Verder dan 'het ligt bij een team' zijn we niet gekomen... en nogmaals: als jij het niet kunt oplossen geef dan een link, telefoonnummer of mail adres waar ik verder mee kan komen....
About FC 24
Recent Discussions
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago