Forum Discussion

therealbakker's avatar
2 years ago

Season 2 Akte II afgerond?!

Ik wilde gisteren UT spelen en zag ineens dat mijn season 2 doelstellingen voltooid zijn… op zich leuk… maar heb de rewards niet gekregen of kunnen claimen. Heb alleen de level 26 ijsbloem gehad… zijn er meer mensen die hier last van hebben? 

25 Replies

• Goedemiddag @EA_QueenBee 

hoop dat je goede dagen hebt gehad… inmiddels zijn we bijna twee weken verder… ik zou heel graag wat meer duidelijkheid en een oplossing willen hebben voor mijn probleem, het probleem van @Snoek_FC en anderen met mij… ik hoor heel graag van je. 

• Het wordt zo langzamerhand wel tijd voor een update…. Of moet ik andere wegen gaan bewandelen om antwoord te krijgen? 

• @EA_QueenBee ik wacht nog altijd op een antwoord... inmiddels kunnen we bijna gaan pre-orderen voor FC25... hoe staat het ermee??? en als jij er niet uitkomt, graag contact met iemand die iets zinnigs kan zeggen... 

• @EA_QueenBee Waarom reageer je nergens meer op??? Ik vind het op zijn zachtst gezegd niet netjes hoe er hier met klanten om wordt gegaan... Een reactie zou je sieren evenals de oplossing die ik nooit heb gekregen. Verder dan 'het ligt bij een team' zijn we niet gekomen... en nogmaals: als jij het niet kunt oplossen geef dan een link, telefoonnummer of mail adres waar ik verder mee kan komen.... 

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,266 PostsLatest Activity: 4 days ago