Soft ban transfermarkt
Product: EA SPORTS FC 24
Platform:PlayStation 5
Please specify your platform model. Sony PlayStation 5 Digital Edition
What is your Gamertag/PSN ID/Switch ID? Unknown
Which mode has this happened in? Ultimate Team™
Which part of the mode? Squad Building Challenges en Transfermarkt
Can you tell us the date (MM/DD/YYYY) that you saw the bug? 25/01/2024
What time did you see the bug? (HH:MM AM/PM) 09:00
What is your time zone? ECT - GMT + 1:00
How often does the bug occur? Elke keer dat ik iets wil proberen (100%)
Steps: How can we find the bug ourselves? Heel snel heel veel spelers willen kopen. Zowel door te bieden als door ze snel te kopen.
What happens when the bug occurs? Ik krijg deze error wanneer ik een speler wil kopen: "There was an error communicating with the Football Ultimate Team servers. Please try again." Ik kan wel nog altijd iedereen verkopen die ik wil en ze ook gewoon toe voegen aan transfer targets. Ik heb ook al geprobeerd op de old gen iemand te kopen maar dit gaat ook niet. Ook niet op de webapp of de companion.
What should be happening instead? IK zou gewoon spelers moeten kunnen kopen zonder moeite, hoe kan iemand anders sbc's doen.
Dit is ook de derde keer al in één week dat ik hier last van heb. Ik heb al twee keer met een EA werknemer gesproken en ze hebben me beide proberen te helpen. Ik weet dat dit waarschijnlijk een bot is van EA zelf die dit ziet als iets verdacht. Maar ik heb hier andere jaren totaal geen last van gehad, en toen kocht ik zelfs 1000 spelers per zitting. Het is vreemd en ik hoop er later geen last meer van te hebben.