Forum Discussion

supermatthias10's avatar
1 year ago

Soft ban transfermarkt

Product: EA SPORTS FC 24
Platform:PlayStation 5
Please specify your platform model. Sony PlayStation 5 Digital Edition
What is your Gamertag/PSN ID/Switch ID? Unknown
Which mode has this happened in? Ultimate Team™
Which part of the mode? Squad Building Challenges en Transfermarkt
Can you tell us the date (MM/DD/YYYY) that you saw the bug? 25/01/2024
What time did you see the bug? (HH:MM AM/PM) 09:00
What is your time zone? ECT - GMT + 1:00
How often does the bug occur? Elke keer dat ik iets wil proberen (100%)
Steps: How can we find the bug ourselves? Heel snel heel veel spelers willen kopen. Zowel door te bieden als door ze snel te kopen.
What happens when the bug occurs? Ik krijg deze error wanneer ik een speler wil kopen: "There was an error communicating with the Football Ultimate Team servers. Please try again." Ik kan wel nog altijd iedereen verkopen die ik wil en ze ook gewoon toe voegen aan transfer targets. Ik heb ook al geprobeerd op de old gen iemand te kopen maar dit gaat ook niet. Ook niet op de webapp of de companion.
What should be happening instead? IK zou gewoon spelers moeten kunnen kopen zonder moeite, hoe kan iemand anders sbc's doen.

Dit is ook de derde keer al in één week dat ik hier last van heb. Ik heb al twee keer met een EA werknemer gesproken en ze hebben me beide proberen te helpen. Ik weet dat dit waarschijnlijk een bot is van EA zelf die dit ziet als iets verdacht. Maar ik heb hier andere jaren totaal geen last van gehad, en toen kocht ik zelfs 1000 spelers per zitting. Het is vreemd en ik hoop er later geen last meer van te hebben.

2 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    1 year ago
    Hoi @supermatthias101,

Tja, als je heel snel veel spelers op de transfermarkt koopt, dan kan je inderdaad zo'n softban krijgen. Normaal vervallen ze vanzelf na 24 uur, maar er is verder geen manier om ze te voorkomen, behalve om rustiger gebruik te maken van de markt.
  • Ik snap dit wel. Maar definieer 'rustiger'. Want een vriend van mij die op dezelfde manier spelers aan het kopen is geweest en nu nog altijd aan het doen is heeft wel voor 300k aan spelers kunnen kopen zonder een soft ban te krijgen. En ik heb vandaag na 70k al mijn derde soft ban van de week gekregen. En ik heb heel rustig proberen te kopen. Zo kocht ik steeds maar 10 spelers per positie en ging ik dan van de markt af voor een andere positie te zoeken. 

Moet ik misschien gewoon op de PS5 versie dit doen? Gaat het hier beter op?

Ik wil er gewoon voor zorgen dat als de ban weg is morgen, na die 24 uur. Ik zonder zorgen gewoon gebruik kan maken van de markt en spelers kan kopen voor die upgrades.

Featured Places

Node avatar for FC 24

FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.Latest Activity: 1 year ago
1,274 Posts