Forum Discussion

svw1978's avatar
2 years ago

Speltype Carrière blijft spel hangen

Product: EA SPORTS FC 24
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4 Slim
Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID? svw1978
In welk speltype gebeurde dit? Carrière
In welk deel van het speltype? Managerscarrière
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Na verloop van tijd bevriest het spel dat kan zijn als je transactie wilt doen om een speler te kopen, dat kan zijn dat je een wedstrijd wilt spelen maar dan bevriest het beeld. En dit is elke keer wanneer ik Managerscarrière modus wil spelen.
Wat gebeurt er? Spel hangt en je kan het niet meer spelen
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat je de trainers modus kunt spelen zonder dat die gaat hangen.

Ik heb op de ps4 via een aanbieding het spel digitaal gekocht.

Bij Managerscarrière bevriest op gegeven moment het spel gewoon. Dat kan zijn dat als je een speler wilt huren/kopen in dat scherm dat die dan niks meer doet of als je een wedstrijd wilt gaan spelen dat dan het beeld bevriest. Je kunt alleen uit het spel komen door op het playstion icoontje te drukken en opnieuw te proberen, maar na verloop van tijd hangt die weer.

Heb de laatste update binnengehaald van het besturingssysteem van ps4

Heb de laatste update van het spel fc24

Heb het spel eraf gegooid en opnieuw gedownload

Denk dat het is gekomen de laatste update van het spel.

Heeft er iemand een idee wat er aan de hand is? Dit is structureel met mijn Managerscarrière.

2 Replies

• Dit probleem heb ik ook met de disc versie van ps5.

Ook al vanalles geprobeerd maar niets lukt.

• Hier precies hetzelfde probleem. Start mn spel op, doe een transfer of verander mn opstelling of stuur mn jeugdscout weg. Probeer elke keer wat anders, maar na 1 a 2x verder gaan, loopt t spel vast. Superfrustrerend.

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,271 PostsLatest Activity: 12 days ago