Forum Discussion

shb48's avatar
shb48
New Traveler
3 years ago
Solved

Uit de game gegooid en wordt ik gestraft

Ik speelde een wedstrijd in live evoluties ik stond 2-0 voor en ineens wordt ik helemaal uit de game gegooid en na opnieuw op te hebben gestart krijg ik voortaan minder coints omdat ik was weggaan.  Ik mag hopen dat dit recht gezet wordt aangezien ik hier helemaal niks aan kon doen.

• shb48's avatar
    shb48
    3 years ago

Bedankt voor je reacties! Ik hoop dat het nu allemaal weer goed loopt.

Fijne dag nog!

8 Replies

• shb48's avatar
    shb48
    New Traveler
    3 years ago

Was mijn eerste potje voor vandaag. Is de laatste tijd niet voorgekomen verder.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    @shb48,

Nou ja, dan weten we tenminste dat het niet een serieus probleem is. Als je wilt kan ik een paar foutoplossingen met je delen, maar als je niet denkt dat dat nodig is dan snap ik dat wel.

Helaas kunnen we de resultaat van je wedstrijd niet veranderen, maar hopelijk was dit gewoon een blip in je verbinding of onze servers en heb je hier verder geen last van.
  • shb48's avatar
    shb48
    New Traveler
    3 years ago
    @EA_QueenBee Maar heeft dit nu verder geen gevolgen voor mijn account, omdat er stond dat ik gekort wordt omdat ik volgens hun was weggegaan? Dus niet alleen bij deze game maar de komende tijd stond er.
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    @shb48,

Een potje verlaten zal geen gevolgen hebben op je account, nee. Als je veel potjes snel achter elkaar verlaat dan kan je wel een soort soft-ban krijgen, maar zo nu en dan een potje is helemaal geen probleem.
  • shb48's avatar
    shb48
    New Traveler
    3 years ago

Bedankt voor je reacties! Ik hoop dat het nu allemaal weer goed loopt.

Fijne dag nog!

• ik speel weekend legua sta 3-1 voor en dan wordt ik er uit gegooit en gestraft dit komt heel vaak voor en ik word en niet goed van want dit kos me gewoon me wins

• shb48's avatar
    shb48
    New Traveler
    2 years ago
    @Itzmattsie12 is alleen maar gedoe dit seizoen, totaal niet realistisch meer, loopt vaakt vast, weinig uitdaging, hele slechte packs, ben er helemaal klaar mee

Featured Places

Node avatar for FC 24

FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.Latest Activity: 2 months ago
1,274 Posts