Ray0519792 years agoUitdaging indienen mislukt Ik krijg nu al een paar dagen achter elkaar de melding hier boven wanneer ik wat meer SBCs maak. Vervolgens kan ik helemaal niks meer inleveren. Waarom is dat zo? Dit gebeurt overigens in de app niet...Show More
EA_QueenBeeCommunity Manager2 years agoHoi @Ray051979,Gebruik je de companion app, of de webapp?Kan je iedere keer wel een paar SBC's inleveren voordat je de foutmelding krijgt, of heb je hier continu last van?
Ray051979 to EA_QueenBee2 years agoNu op dit moment continue Ray051979 to EA_QueenBee2 years agoIk gebruik de app op het console lukt het wel om in te leveren. Ik kan via de app totaal niks inleveren op het moment.
Ray051979 to EA_QueenBee2 years agoIk gebruik de app op het console lukt het wel om in te leveren. Ik kan via de app totaal niks inleveren op het moment.
About FC 24Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,272 PostsLatest Activity: 5 days ago
Recent DiscussionsFc24 (en 25) valt onmiddellijk na opstart uitSolvedKeuken Kampioen Divisie in FC26MIJN SPELERS CONTRACTEN CAREER MODECommunicatiefout met de Football Uitimate Team-servers. Probeer hetnog eens.Geen spelersopkomst en opstellings-intro EAFC25