Forum Discussion
16 Replies
word er automatisch uit geknikkerd internet problemen bij fc 24 , nu word ik gekort op mijn punten . Wil een vergoeding heb al meerdere potten gewonnen en word er uitgegooid.
Twee maal ea servers uit gevallen tijdens squad battles wedstrijd na elkaar. 2 matchen als verlies partij geregistreerd.
Netwerk probleem kan geen verbinding maken met server
Er is een storing bij de PlayStation netwerk waardoor ik uit mijn potje ben gegooid maar dat wat mijn laatste potje om me te kwalificeren voor de weekend League en nu ben ik er uit gegooid en heb ik mij dus niet kunnen plaatsten, hoe kan dit opgelost worden want heb nu geen eerlijke kans gekregen
Net hetzelfde probleem hier, verbinding steeds weg, bij FC 24. Heeft me 2 matchen gekost...
Ik ben uit mijn wedstrijd gegooid net doordat er een storing was bij PlayStation network alleen die wedstrijd was mijn laatste potje voor kwalificatie van de weekend League en daardoor ben ik dus niet geplaatst en heb ik geen eerlijke kans gekregen dus hoe kan hier een oplossing voor komen?
Zelfde hier... super irritant.
ik was sb aan het spelen en 3/4 keer potjes door server problemen verbinding verbroken en nu heb ik allemaal lost games 😞
hebben jullie hier een oplossing voor ?
Ik werd uit de game gegooit en heb daar door verloren wedstrijden verloren
Hoe wordt dit nu opgelost en wat leverd.ons dat op bij de andere games waar dit ook voor komt
Verbinding met de ea servers werden gisteravond continu verbroken. Kost me mijn contracten, potjes in fut champions en mijn factor(uitspelen potjes). Beetje jammer dat dit niet op orde is zo vroeg dat t spel uit is. Tegemoetkomingen zou wel op prijs gesteld worden.
About FC 24
Recent Discussions
- 29 days ago
- 2 months ago
- 2 months ago