Forum Discussion

xCarloOsx's avatar
xCarloOsx
Rising Newcomer
1 day ago

Problem z lagowaniem meczów online w FC24

Gram w EA SPORTS FC 24 na PS5 od 2 lat i nigdy wcześniej nie miałem problemów – gra zawsze działała idealnie online i offline.

Od niedawna pojawia się poważny problem tylko w trybie online:

• Gra klatkuje przez cały mecz – czasami problem zaczyna się w połowie meczu, czasami od pierwszej minuty.
  • Po takich meczach kolejne również klatkują już od początku sesji.
  • Objawy obejmują wolne reakcje zawodników i zawieszanie się postaci, co można nazwać pełnym klatkowaniem.
  • W trybach offline gra działa płynnie, problem nie występuje.

Dane sieciowe na PS5:

• Szybkość pobierania: 314,8 Mb/s
  • Szybkość wysyłania: 48,4 Mb/s
  • Połączenie testowane zarówno przez LAN, jak i Wi‑Fi
  • Ping do PSN stabilny, brak utraty pakietów

Próby restartu konsoli, czyszczenia pamięci podręcznej, odbudowy bazy danych i reinstalacji gry nie rozwiązują problemu całkowicie.

Wygląda to na memory leak lub błąd synchronizacji danych w trybie online, który może dotyczyć tylko części graczy lub sesji.

Proszę o sprawdzenie tego problemu. 

2 Replies

• xCarloOsx's avatar
    xCarloOsx
    Rising Newcomer
    9 hours ago

Dzięki Kuba za reakcję i Twoją odpowiedź. 

odpowiadając na Twojego pytanie, tak żeby bardziej objaśnić sytuację. Generalnie mam internet z Orange, i bardzo dobrze mi funkcjonuje, grałem cały czas na WiFi, i wszystko było można powiedzieć idealnie, przez 2 lata, problemy z jakimkolwiek zacięciem to może był 1 mecz leciutko na jakieś 300 meczy rozegrane, a od jakiegoś miesiąca to na 10 meczów to spokojnie 5-6 zacina. I to nie są jakieś zacięcia że obraz całkowicie staje, tylko klatkuje, obraz wydaje się być sporo wolniejszy, reakcje zawodników itp.