Forum Discussion

Soerin's avatar
Soerin
Rising Newcomer
10 days ago
Solved

Account geblokkeerd!

Uit het niets is een paar dagen geleden mijn account geblokkeerd! Terwijl ik gewoon normaal de FC punten via de console heb gekocht dat doe ik al jaren, helpdesk heen en weer meldingen gemaakt maar ze kunnen niet aantonen wat ik precies verkeerd gedaan heb, terwijl ik kan zo kan aantonen, copy bank afschrift, dat ik legaal de punten heb gekocht via het FC25 spel!

4 Replies

• huyensb5's avatar
    huyensb5
    Rising Novice
    10 days ago

Hey bijna gelijkaardig aan wat ik meemaak. Ik haal alle doelen spaar mijn punten op om een bepaalde speler te kunnen kopen. Ineens mijn account geblokkeerd omdat ik zogezegd cheat. Ik krijg niet eens een antwoord van helpdesk. We zijn ondertussen bijna 2 weken verder.

• MasterG973's avatar
    MasterG973
    Newcomer
    10 days ago

Ik speel al bijna 30 jaar Fifa en sinds een paar jaar FUT waar ik jaarlijks ca 1000 euro aanbesteedt en word ik nu zo behandeld! Niet normaal.

• huyensb5's avatar
    huyensb5
    Rising Novice
    8 days ago

Inderdaad, ik spend minder maar word eveneens oneerlijk behandeld. Ik heb alle fifa games sinds 1995. Volgens hen cheat ik. Ik speel enkel wat rushes en squad battles wat win ik bij cheaten? Ik ga alles wat ik heb van ea games verkopen.... ik koop in elk geval ook geen nieuwe fifa meer ik kap ermee

About FC 25 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.262 PostsLatest Activity: 18 hours ago