Forum Discussion

MartinSpaans35's avatar
MartinSpaans35
Rising Newcomer
2 months ago

Blokkering van de transfermarkt.

Beste EA

Na drie keer vragen blijft u in mijn ogen arrogant ik weet zeker dat ik de dingen waarvan u mij beschuldigd niet heb gedaan.

Ik vroeg u ook om bewijs en dat levert u niet een en neemt een in mijn ogen eenzijdige beslissing.

2 Replies

• MartinSpaans35's avatar
    MartinSpaans35
    Rising Newcomer
    2 months ago

Dat weet ik niet maar deze helpen niet wat dus voor klanten niet echt prettig is.
    Heb zelf gekeken kan alleen maar concluderen dat ik per ongelijk een dubbele speler gekocht had en deze gelijk weer te koop heb gezet en dat deze speler verkocht is.
    Als dat trade is ben ik schuldig maar dat gebeurd een ieder wel eens.
    Kortom een vervelende zaak wat mij te denken geeft om nog wel FC te blijven kopen in de toekomst als je zo makkelijk geblokkeerd word zonder dat er echt spraken is van vals spelen.
    Ik heb geen miljoenen coins en ik heb op you tube gekeken war dit gewoon uitgelegd word deze spelers hebben die miljoenen wel.
    Tevens voor een nette speler al geen doen om zo een duur kaartje te bemachtigen want 8 miljoen voor Mbape moet ik 4 jaar voor spelen en dan ben je wel wat games verder FC 30 ofzo.

Nu ga ik er mee stoppen.

Groetjes

Martin

About FC 25 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.297 PostsLatest Activity: 2 days ago