Forum Discussion

Niekheijen1's avatar
5 months ago

controller werkt niet

mijn controller werkt niet op fifa op de pc...

bij alle vorige fifa´s werkte dit wel en nu verplicht het spel me om met toetsenbord en muis te spelen?

weet iemand hoe je dit fixt?

9 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 months ago
    Hoi @Niekheijen1,

Wat is het probleem dat je precies hebt met je controller? Registreert het spel gewoon niet dat je een probeert te gebruiken?
  • zodra ik in het menu van fifa kom moet ik met toetsenbord, de X en O knop pakt die wel en de linkerstick maar de rest niet...

ook zijn allemaal toetsen verkeerd om en zodra ik 1x de muis aanraak dan doet de controller helemaal  niks meer.

ik heb steam input al uitgezet maar dit werkt nog niet

• kan ik het spel nog verkopen? zaadbedoeling is dit weer hoor van EA

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 months ago

@g15kz7yru3bv,

Kan je de volgende stappen proberen?

1. Verwijder je Persoonlijke Instellingen bestand.
    2. Als je op Steam speelt, schakel de Steam-invoer uit via de controllerinstellingen door met de rechtermuisknop op het spel te klikken > Eigenschappen > Controller.
    3. Ga naar je Documenten map en verwijder de FC25 map. Je verliest misschien dan wat voortgang, maar niks van je Ultimate Team.

Laat me weten of dat helpt. 🙂

• fijn, nu vind mn computer heel de controller niet meer...

echt goede hulp! EA kankerbedrijf

• ga eens problemen oplossen in plaats van ze erger te maken, als je nergens verstand van hebt moet je niet op de klantenservice gaan werken domme slet.

nu kan ik helemaal niks meer doen, ik hoop dat je onder een bus beland kankerhoer

• nee nou reageer je zeker niet meer, ik hoop dat dat komt omdat je jezelf van kant hebt gemaakt kankerhoer.

About FC 25 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.197 PostsLatest Activity: 2 days ago