11 months ago
Didnt get welcome back packs
my account is 5+ years old, played every year. my friends got welcome back packs I got nothing. Also my account has a locked transfer market. seems like a strange bug as if my account is brand new. ...
Ik heb een schorsing gehad van de webapp markt op FC 24 voor het gebruiken van chrome extensies om spelers sneller te kunnen kopen.
Als ik hierdoor geen welcome back packs krijg kan ik dat ergens wel begrijpen maar het staat nergens vermeld "because you broke X Tos on FC24, you will not be recieving any welcome back packs".
Ook is er vermeld dat schorsingen van FC24 niet overgaan op FC25.
🤔
Ik heb hetzelfde probleem en was vorige Ea fc ook geband van de transfer markt. Er werd aangegeven dat ik deze toegang terug zou krijgen na weer veel te spelen, maar ook nu heb ik nog geen toegang voor de transfermarkt. Ook heb ik de welcome back packs niet gekregen waardoor het erg moeilijk word om met een team te beginnen en als dan de reden was dat ik de regels heb overtreden vorige Ea fc zou ik dit graag ook willen horen.
ik heb het zelfde probleem, ik was geband op transfermarkt op EA FC 24 maar er staat nergens iets vermeld van dat je niks krijgt als je een ban had