Forum Discussion

hggvbg's avatar
hggvbg
Rising Novice
3 months ago
Solved

Ea account

I want to delete/completely remove my ea account to which i have now sent this message.

Why if you wonder?

Well i wanted a new ea account for ultimate team but when i loggged in at ultimate team with my new ea account it was saying that i had to many accounts on this console(PS5) so i want to delete one unless you can fix it without deleting a account.

Here is a picture and video of it.

EA_QueenBee 

• Hoi hggvbg,

Welkom op de Nederlandse forums! Helaas is dit niet een limiet die we kunnen resetten. Je kan alleen zo veel UT's op een console maken, en als je dat nummer bereikt dan is het niet meer mogelijk om nieuwe te maken.

3 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago

hggvbg,

Het is een limiet op de console zelf, niet op je account. Ik kan alleen aanraden dat je speelt op één van de accounts die je al hebt.

• hggvbg's avatar
    hggvbg
    Rising Novice
    3 months ago

En kun dit account waar ik nu op type niet verwijderen waardoor er weer een plek vrij is voor mijn ander account

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago

Hoi hggvbg,

Welkom op de Nederlandse forums! Helaas is dit niet een limiet die we kunnen resetten. Je kan alleen zo veel UT's op een console maken, en als je dat nummer bereikt dan is het niet meer mogelijk om nieuwe te maken.

About FC 25 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.240 PostsLatest Activity: 5 hours ago