Forum Discussion

creatorofcore's avatar
creatorofcore
New Novice
12 days ago

ea fc punten

ik snap dat de regering in belgie de ea fc punten verboden heeft maar kan ea geen manier toevoegen aan ultimate team dat ik gewoon met geld een seasonpass kan kopen ik kan snappen dat het voor evo's moeilijker word omdat te fixen maar die season pass betalen met geld zou echt wel top zijn voor mensen die geen punten kunnen kopen in hun land aub ea probeer daar iets op te vinden 

2 Replies

• creatorofcore's avatar
    creatorofcore
    New Novice
    11 days ago

je kan ook zeggen je kan 500k betalen voor de pas maar jullie weten ook hoelang je daar moet voor sparen tegen dat je die coins samen krijgt en dan kan die coins niet gebruiken om eens een gekke evo te doen of om spelers te kopen op transfer markt. Of een tweede soort ea fc punten waarmee je alleen maar evo's kan starten seasonpass kan kopen en mss drafts kopen ik denk gewoon maar even mee met jullie

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    11 days ago

Hoi creatorofcore​,

Bedankt voor de feedback over de seizoenpas. Ik zal het met de teams delen, hopelijk kunnen ze dingen zoals dat inderdaad aanpassen zodat Belgische spelers er ook toegang toe hebben.

About FC 25 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.293 PostsLatest Activity: 2 hours ago