Forum Discussion

JustDutchMP's avatar
2 years ago

Ea help komt niet met een oplossing

Hi,

Mijn spelers en coins zijn anderhalve maand geleden snel verkocht en weg nadat ik gehackt bent op fc25 ultimate team. 

ik ben meermaals in de chat geweest hier is mij meerder keren beloofd dat ik dit zal terug krijgen!

met goede hoop bleef ik wachten echter wordt ik elke dag/week van het kastje naar de muur gestuurd, want als ik een mail krijg dat er meer informatie is gestuurd krijg ik de melding 'wachten op speler'. Vervolgens is er geen nieuwe mail te vinden in mijn mailbox (ook niet bij de junkmails). 

nu wordt de zaak voor de zoveelste keer 'geëscaleerd'. Of te wel begint het geintje weer opnieuw.

Ik heb een screenshot toegevoegd van de mail die ik ontvang, alleen is nergens aan mail te bekennen met meer informatie.

Van een wereldbedrijf als EA had ik wel een betere klantenservice verwacht. Niemand komt met een concreet antwoord het zijn allemaal halve politieke antwoorden!

als er geen verandering in komt was dit voor mij de laatste keer dat ik een EA spel heb gekocht!

Featured Places

Node avatar for FC 25 Algemene discussie

FC 25 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.Latest Activity: 10 days ago
306 Posts