Forum Discussion

SamSchellie's avatar
SamSchellie
New Novice
26 days ago

Een niveau terug worden gezet

Beste EA,

Ik heb een paar uur geleden een potje gespeeld en was daardoor Elite een voorbij en was mijn rang toen rang 200 maar toen ik toenet een potje speelde kreeg ik 0 punten omdat ik al twaalf potjes had gespeeld maar ook stond er dat ik opeens in eind Elite 2 zat. Ik baal hier ontzettend van en ik hoop dat jullie mij alsnog terug kunnen zetten naar Rang 200.

Alvast bedankt.

1 Reply

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    26 days ago

Hoi SamSchellie​,

Je ranking in de Squad Battle ranks kan veranderen als andere spelers meer punten dan je krijgen. Als je ons artikel hierover leest:

Kan ik in rang zakken zonder te spelen?

Ja, dat kan. Als je aan het begin van de week Squad Battles-wedstrijden speelt en veel Battle-punten verdient, kun je aanvankelijk een hoge rang krijgen. Maar als je de rest van de week niet meer speelt of minder Battle-punten verdient, kunnen andere spelers een hogere rang dan jij krijgen.

Het kan dus inderdaad dat je eerst in Rang 200 was en dat je daarna opeens in de Elite divisie zit. Maar het is nog steeds erg indrukwekkend dat je zo hoog was!

About FC 25 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.302 PostsLatest Activity: 5 days ago