Forum Discussion

Deam0n2's avatar
5 months ago

FC25 op PS4 + PS5

Hallo,

ik heb een vraag wat betreft de aankoop van FC25.

Zelf heb ik een PS5 waarop ik FC24 speel en dus ook FC25 wil gaan spelen.

Mijn zoon heeft een PS4 waarop hij incidenteel FC24 speelt maar ook FC25 wil gaan spelen.

Hoe kan ik op beide consoles FC25 spelen met juiste versies én 1 aankoop doen?

en op welke console moet ik dan de aankoop doen?

5 Replies

• Deam0n2's avatar
    Deam0n2
    5 months ago

Dank voor de reactie. op mijn PS kan ik alleen de standaard en Ulimate versie kopen en niet een dubbelversie?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 months ago

@Deam0n2,

Krijgt iedereen Dubbele Versie bij de aankoop van EA SPORTS FC™ 25?

Dubbele Versie is beschikbaar bij aankoop van EA SPORTS FC™ 25 — zowel de Ultimate Edition als de Standard Edition — in digitale en fysieke winkels. Houd er rekening mee dat voor een fysiek exemplaar van de game een console met een schijfstation (PS5/Xbox Series X) nodig is om te kunnen upgraden.

Het maakt dus niet uit of je de Standaard of Ultimate versie koopt, ze komen allebei met de dubbele versie. 🙂

• jjoeeeeeyy's avatar
    jjoeeeeeyy
    4 months ago

Ik heb de ps5 en ps4 versie gedownload op mijn PlayStation 5 maar de ps4 krijg ik niet te zien en kan hem ook niet verwijderen ofzo staat gewoon geïnstalleerd en kan er niet op klikken enig idee hoe ik dit kan fixen? 

• killahp33's avatar
    killahp33
    2 months ago

Zelfde probleem hier.

Ik heb de FC25 disc geinstalleerd op mijn PS5. Maar als ik Select version doe, dan krijg ik de PS4 versie te zien met een LOCK icoon.

En word ik naar de PS store gestuurd om daar de PS4 versie te kopen.

Ik dacht dat ik met de PS5 disc, gewoon kon switchen naar de PS4 versie ? (om zo met mijn vrienden te spelen, die FC25 op een ps4 spelen)

About FC 25 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.197 PostsLatest Activity: 2 days ago