Forum Discussion

3q0g1zw5bf6f's avatar
4 months ago

Gebruik FC25 PS4 naar PS5 via code werkt niet zonder disc

Hallo,

ik heb een fysieke PS4 / PS5 editie (met dvd) , maar nu ik FC25 op de PS5 wil zetten via de meegeleverde code vraagt hij om een disc.

Ik heb echter een PS5 zonder discdrive. Hoe kan ik FC25 nu wel spelen?

Collin

5 Replies

• SMan014's avatar
    SMan014
    3 months ago

Hallo queenbee, ik zie dat je hier wel reageert maar niet op mijn bericht. Wanneer kan ik daar antwoord op verwachten?

• Ik heb wel een 12 cijferige code, maar die kan ik nergens invullen.

Als ik het spel start (want hij staat wel in de gamebalk) dan geeft hij de tekst weer als op de afbeelding.

Het gaat om een fysieke disc versie, van de PS4, die ik wil spelen op de digital versie van de PS5.

Op de disc staat dat de versie te updaten is.

Weet jij wat ik kan doen.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago

@3q0g1zw5bf6f,

Ik heb naar ons dubbele versie artikel gekeken:

... je kunt EA SPORTS FC™ 25 kopen bij digitale en fysieke winkels om te profiteren van de aanbieding voor Dubbele Versie. Houd er rekening mee dat voor een fysiek exemplaar van de game een console met een schijfstation (PS5/Xbox Series X) nodig is om te kunnen upgraden.

Het zou dus kunnen dat het niet zal werken omdat je geen disc kan gebruiken met je PS5. Ik heb ook naar de PlayStation artikel gekeken

Om een in aanmerking komende PS4-game op een disc te upgraden naar de digitale PS5-versie heb je een PS5-systeem met een discdrive nodig. PS4-games op disc kunnen niet worden gebruikt met de PS5 digitale editie.

Maar heb je in de PlayStation winkel gekeken om te zien of er daar mischien een upgrade is?

• Je tweede link had ik ook gevonden, daaronder staat namelijk hoe het werkt om naar een digital PS5 te gaan. Echter werken de stappen niet die er staan. Je zou in de gamehub een download variant of upgrade variant moeten zien. Die staat er dus niet bij.

About FC 25 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.220 PostsLatest Activity: 24 hours ago