Forum Discussion

Hkarabey10's avatar
2 years ago

Hulp nodig met enorm trage gameplay/besturing

Ik kan al drie jaar niet genieten als voorheen van dit spel. Alvorens ik de knoop doorhak en gewoon heel de boel verkoop wil ik het nog wagen om via deze weg hulp te zoeken. Ik merk namelijk;

- dat mijn input enorm traag is naar het spel zelf; als ik bijvoorbeeld carriere speel (wat ik tevens vaak doe) zie ik mijn speler zoveel tegenstribbelen om te doen wat ik wil. R2 voor sprint; speler zit te hoelahoepen op beeld?! 
- de tiki taka, snelle speelsnelheid, spelers die bewegingen maken, verdedigers (CPU) die niet wandelen als tegenstander volop sprint (en ja, ik schakel altijd door en heb bij de voorgaande edities altijd divisie 1 gespeeld). Dit zijn toch redelijke eisen die ik stel aan het spel? 

Met seizoenen heb ik soortgelijke problemen als met carriere, maar wat heel erg irritant is met seizoenen is de passiviteit van de spelers. Sommige spelers, met name het hart verd/mid, staan soms letterlijk stil. En ja, ik weet ook dat ik zelf spelers kan wegsturen en aanspeelbaar kan maken. 

aanvullende vraag; ik ben bereid om met ps en al langs te gaan bij een expert om te kijken wat het probleem is. Wellicht ligt het ook aan mijn tv, maar dit is echt te belachelijk voor woorden. Hulp zou echt mijn plezier in het spel doen opleven. Ik speel namelijk alleen fifa/ea fc. 

Ik neem aan dat dit voldoende is. Voel de frustratie ook al meteen opkomen. Hulp/advies zeker zeer welkom!

No RepliesBe the first to reply

Featured Places

Node avatar for FC 25 Algemene discussie

FC 25 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.Latest Activity: 14 days ago
306 Posts