Forum Discussion

TheTardinoTom's avatar
5 months ago

Kan niet meer spelen doordat ik geen spelers kan wisselen (EAFC 25 UltimateTeam)

Bij iedere wissel (in mijn squad/team) die ik probeer door te voeren krijg ik uiteindelijk de error: 'There was an error communicating with the Football Ultimate Team servers. Please try again.' Na deze error zijn de veranderingen niet opgeslagen en zit ik dus in een hard lock en kan ik zo niet meer spelen. Fix dit a.u.b. EA, dit spel kost ons ieder jaar genoeg geld om in ieder geval na 2 dagen gewoon nog te functioneren.

(CM: Thread moved from EN EAFC 25 to NL EAFC 25. Please post in the language of the board per rule.)

9 Replies

• Niet te geloven, hier hetzelfde probleem! Heb je gepreorderd krijg je dit als dank...

• @TheTardinoTom  schreef:

Bij iedere wissel (in mijn squad/team) die ik probeer door te voeren krijg ik uiteindelijk de error: 'There was an error communicating with the Football Ultimate Team servers. Please try again.' Na deze error zijn de veranderingen niet opgeslagen en zit ik dus in een hard lock en kan ik zo niet meer spelen. Fix dit a.u.b. EA, dit spel kost ons ieder jaar genoeg geld om in ieder geval na 2 dagen gewoon nog te functioneren.

(CM: Thread moved from EN EAFC 25 to NL EAFC 25. Please post in the language of the board per rule.)

Ik heb hetzelfde probleem.

Is het nog steeds het geval bij jou, zo niet, hoe heb je het opgelost? 

About FC 25 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.192 PostsLatest Activity: 36 minutes ago