Forum Discussion

huttenwh's avatar
huttenwh
Seasoned Newcomer
4 months ago
Solved

Mijn eafc account is gehack

Ik ben 2 dagen geleden alle mijn coins en tradable spelers kwijt geraakt en ik heb dat gemeld bij ea hulp en er staat dat het in behandeling is maar hoe lang gaat zo iets duren 

• Hoi @huttenwh,

Als je verzoek in behandeling is dan kan ik alleen aanraden dat je wacht totdat ze klaar zijn. Het ligt eraan hoe druk ze zijn, maar het kan een paar dagen duren voordat je een reactie krijgt. Hopelijk hoor je iets snel terug.

10 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 months ago
    Hoi @huttenwh,

Als je verzoek in behandeling is dan kan ik alleen aanraden dat je wacht totdat ze klaar zijn. Het ligt eraan hoe druk ze zijn, maar het kan een paar dagen duren voordat je een reactie krijgt. Hopelijk hoor je iets snel terug.
  • huttenwh's avatar
    huttenwh
    Seasoned Newcomer
    4 months ago

Hallo, 

ik ben onder tussen al meer dan 5 dagen aan het wachten zijn er ook andere optie dan wachten?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago
    Hoi @huttenwh,

Helaas kan ik alleen om geduld vragen tot je wat van ze hoort. Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten.
  • greengabg's avatar
    greengabg
    3 months ago

Ik ben ook nu een dikke week aan het wachten op reactie. hoe zit dit qua waarde van de spelers die is gedaald ten opzichte van toen ik gehackt ben.krijg ik gewoon de waarde van toen dit gebeurde of de huidige waarde? zit toch een verschil in van 300k dus ik hoop de oude prijs te krijgen omdat ik normaal zou verkopen als ik zie dat er een daling aankomt. hoe zit dit?

• greengabg's avatar
    greengabg
    3 months ago
    @EA_QueenBee Hoe lang duurt dit kan toch niet zo zijn dat ik dalijk 10 dagen verder ben voordat iemand contact opneemt? ik mocht de case niet hervatten want dat zou ik weer achteraan in de wachtrij komen maar dit is niet meer normaal hoelang dit duurt.
  • Ik ben al van 18 oktober aan het wachten.. ik heb ook een keer de case hervat was ik uiteindelijk uit de wachtrij gegooid.. ik ben echt  benieuwd hoelang dit nog gaat duren het plezier is er wel een beetje vanaf moet ik zeggen want je loopt uiteindelijk een flink stuk achter qua spelers @EA_QueenBee 

• oke ja ik ben sinds 23 oktober aan het wachten. heb de case geen enkele keer hervat dus hoop snel aan de beurt te zijn. ben bang dat je dan de komende 2 weken weer zit te wachten als je uit de wachtrij ben gezet. vorig jaar ben ik ookal gehackt toen was alles netjes binnen een week opgelost. hoop snel bericht te krijgen want idd zo gaat het plezier er vanaf

• Succes, ik wacht anderhalve maand al nadat mij beloofd was dat ik me coins en spelers terug zal krijgen. Volgens ea heb ik een mail ontvangen met meer informatie. Alleen heb ik deze mail nooit ontvangen! Ga er maar vanuit dat je niks terug krijgt! 

About FC 25 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.192 PostsLatest Activity: 33 minutes ago