Forum Discussion

sam0372's avatar
5 months ago

No hero from ultimate team edition

Hello, i've received my 4600 points and the loan bellingham but i am missing the HERO pack. The person i was in party with did receive his.

Any way this problem can be resolved?

8 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 months ago

Hoi allemaal,

Kunnen jullie de volgende drie stappen proberen? Ik weet dt jullie de eerste al hebben gedaan, maar ik zal het hier toch delen:

1. Aanmelden bij Ultimate Team.
    2. Aanmelden bij Clubs.
    3. Een Speltype Carrière-opslagbestand aanmaken terwijl je verbinding hebt met EA-servers.

Als dat nog steeds niet helpt, de studio is aan het onderzoeken waarom sommige spelers hun Hero speler niet hebben gekregen. Let op dat deze aanbieding tot 21 augustus 2024 16.00 uur UTC heeft gelopen, dus als je na die tijd het spel hebt gepreorderd dan kom je niet in aanmerking voor een Hero speler.

• @EA_QueenBee Bedankt voor het meedenken en het melden van het probleem! Ik heb zojuist de bovenstaande stappen gevold en helaas heeft het voor mij niet geholpen. Hopelijk kunnen de ontwikkelaars dit probleem nog snel verhelpen.

About FC 25 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.197 PostsLatest Activity: 2 days ago