Forum Discussion
EA_QueenBee
Community Manager
5 months agoHoi @hab74n7d9q6a,
Ik zie dat meerdere spelers niet de juistee pre-season beloningen hebben gekregen. De studio is al aan het onderzoeken.
Ik zie dat meerdere spelers niet de juistee pre-season beloningen hebben gekregen. De studio is al aan het onderzoeken.
- hab74n7d9q6a5 months agoSeasoned Traveler@EA_QueenBee Het was te verwachten. Dit is al weer de 3de fifa op rij waar jullie dit fout doen
Dan bij deze wil ik melden dat de packs er niet zijn.
Ik speel op de xbox series s en mijn gamertag is Biggie p0la.
Dan heb ik hier gemeld en hopelijk dan niet hetzelfde als laatste jaar waarnik nog steeds op de packs wacht - 5 months ago@EA_QueenBee Bedankt
- 5 months ago@EA_QueenBee Ik heb er nu al 1 bij gekregen maar nog lang niet alles ik hoop dat het gaat lukken
- EA_QueenBee5 months ago
Community Manager
@fifamamafifa,
Het lijkt erop dat ze de beloningen gewoon langzaam uitgeven. Ik raad je aan om zo nu en dan uit en weer in te loggen om te zien of je weer een nieuwe beloning hebt.- 5 months ago@EA_QueenBee Oke, dankuwel
- hab74n7d9q6a5 months agoSeasoned Traveler@EA_QueenBee wanneer gaat er is een update komen? Het zou na en week toch wel gedaan moeten zijn
- hab74n7d9q6a5 months agoSeasoned Traveler
Gaat er dan nog iets gebeuren? Het is ju ondertussen al 2 weken
Of je weer opgelucht worden net als vorig jaar?
- EA_QueenBee5 months ago
Community Manager
Hey allemaal,
De studio heeft dit probleem onderzocht en ze zijn tot de conclusie gekomen dat iedereen de juiste pre-season beloningen hebben gekregen.- hab74n7d9q6a5 months agoSeasoned Traveler@EA_QueenBee nee dit is niet zo.
De enige reward die ik heb gekregen is het halen van ronaldinho.
Ik miss nog steeds de andere 4 en mijn leenspelers.
Maar naar de verwachtingen.
Stelletje oplichters bij ea.
About FC 25 Algemene discussie
Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.216 PostsLatest Activity: 2 days ago
Recent Discussions
- 2 days ago