Forum Discussion
EA_QueenBee
4 months agoCommunity Manager
@fifamamafifa,
Het lijkt erop dat ze de beloningen gewoon langzaam uitgeven. Ik raad je aan om zo nu en dan uit en weer in te loggen om te zien of je weer een nieuwe beloning hebt.
Het lijkt erop dat ze de beloningen gewoon langzaam uitgeven. Ik raad je aan om zo nu en dan uit en weer in te loggen om te zien of je weer een nieuwe beloning hebt.
4 months ago
@EA_QueenBee zoveel vertrouwen heb ik ook niet in.
Ik weet bijna zeker dat ik me packs niet ga ontvangen. Dit is namelijk het 3jaar op rij dat dit gebeurt. Andere jaren ook niks meer ontvangen.
Dus voor wanneer wordt het gedaan?
Danxweet ik wanneer ik weer wat moet posten.
Ik weet bijna zeker dat ik me packs niet ga ontvangen. Dit is namelijk het 3jaar op rij dat dit gebeurt. Andere jaren ook niks meer ontvangen.
Dus voor wanneer wordt het gedaan?
Danxweet ik wanneer ik weer wat moet posten.
- 4 months ago
Ik heb het zelfde probleem. Ik zie een aantal beloningen voorbijkomen in de tekst (je ontvangt deze en deze beloningen omdat je de Pre Season doelstellingen etc hebt behaald) en welke beloningen ik vervolgens zou moeten krijgen en dan? Dan ga je naar de "store" vol verwachting en ..... zie ik maar 2 packs. Zeer teleurstellend.
About FC 25 Algemene discussie
Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.192 PostsLatest Activity: 10 minutes ago
Recent Discussions
- 10 minutes ago
- 6 days ago
- 7 days ago
- 8 days ago
- 8 days ago