Forum Discussion
hab74n7d9q6a
6 months agoSeasoned Traveler
Gaat er dan nog iets gebeuren? Het is ju ondertussen al 2 weken
Of je weer opgelucht worden net als vorig jaar?
EA_QueenBee
Community Manager
6 months agoHey allemaal,
De studio heeft dit probleem onderzocht en ze zijn tot de conclusie gekomen dat iedereen de juiste pre-season beloningen hebben gekregen.
De studio heeft dit probleem onderzocht en ze zijn tot de conclusie gekomen dat iedereen de juiste pre-season beloningen hebben gekregen.
- hab74n7d9q6a6 months agoSeasoned Traveler@EA_QueenBee nee dit is niet zo.
De enige reward die ik heb gekregen is het halen van ronaldinho.
Ik miss nog steeds de andere 4 en mijn leenspelers.
Maar naar de verwachtingen.
Stelletje oplichters bij ea. - hab74n7d9q6a6 months agoSeasoned Traveler@EA_QueenBee hoe kan het zijn opgelost als ik nog steeds niet mijn rewards heb?
- hab74n7d9q6a6 months agoSeasoned Traveler
Ik heb nog steeds na 3 weken mijn preseasonrewards gekregen
- hab74n7d9q6a6 months agoSeasoned Traveler@EA_QueenBee dus wel verplaatsen maar geen antwoord
- EA_QueenBee6 months ago
Community Manager
@hab74n7d9q6a,
De studio heeft de ticket gesloten, en er komen helaas geen updates meer over. Ik kan dit zelf niet onderoeken; we kunnen niet in accounts kijken hier op de forums. In dit geval kan ik alleen updates delen, en volgens de studio heeft iedereen de juiste beloningen gekregen.- hab74n7d9q6a6 months agoSeasoned Traveler@EA_QueenBee dus ik ben aan het liegen dat ik die objectives heb gedaan en nog niks heb gekregen.
Ik wordt vanuit chat gezegd het hier te posten om dat het probleem er nog is.
Dus ik heb uren weggegooid om rewards vrij te spelen maar ik krijg er niks voor terug.
- hab74n7d9q6a6 months agoSeasoned Traveler@EA_QueenBee ik heb nog steeds dit probleem. Dat jullie iets sluiten betekent niet dat het opgelost is
- hab74n7d9q6a6 months agoSeasoned Traveler
??‽????????????????‽?????????????????‽???????????????‽?????‽????????????????‽?????????????????‽?????????????????????????‽?????????????????‽?????????????..
- hab74n7d9q6a5 months agoSeasoned Traveler@EA_QueenBee nog steeds niks ontvangen. Dit is gewoon fraude
About FC 25 Algemene discussie
Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.243 PostsLatest Activity: 2 days ago
Recent Discussions
- 2 days ago
- 6 days ago