Forum Discussion
7 months ago
@EA_QueenBee, het lukt op deze manier, maar het is niet mijn team dat ik heb op de ps5 console, dit is het team waarmee ik gestart was als Xbox One account, als ik via Companion app zelf wil overschakelen naar ps5 krijg ik weer dezelfde melding.
Het lukt enkel via Xbox One
Het lukt enkel via Xbox One
EA_QueenBee
Community Manager
7 months ago@cutdernaastxd,
Oké, maar we weten dat de apps weer werken tenminste. Dat is al een goed begin.
Ik denk dat het een kwestie van wachten tot vrijdag wordt, wanneer het spel volledig uit is. Ik weet dat in vorige afleveringen van FIFA/FC als je naar een ander platform ging dat je ook moest wachten.
Oké, maar we weten dat de apps weer werken tenminste. Dat is al een goed begin.
Ik denk dat het een kwestie van wachten tot vrijdag wordt, wanneer het spel volledig uit is. Ik weet dat in vorige afleveringen van FIFA/FC als je naar een ander platform ging dat je ook moest wachten.
- 7 months ago@EA_QueenBee, dus als ik vrijdag inlog op mijn account zou het in orde moeten zijn en hetzelfde team behouden als op mijn ps5?
Is er een mogelijkheid om mijn team van Xbox te vervangen door mijn ps5 team of worden beiden een ander team?
About FC 25 Algemene discussie
Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.237 PostsLatest Activity: 2 days ago
Recent Discussions
- 2 days ago
- 10 days ago
- 13 days ago