Forum Discussion

HeroineMachine's avatar
3 months ago
Solved

Squid builder verkeerde spelers gepakt en perongeluk gesubmit

Ik heb vandaag voor het eerst geprobeerd om met de webapp een sbc te completen. Hierbij heeft de squid builder de hoogste spelers uit mijn team gepakt terwijl ik had ingevuld max 85 rated. Nu heb ik perongeluk op submit geklikt omdat ik de squad wou clearen maar de verkeerde knop te pakken had. Zonder enige vraag of ik deze squad zeker wilde submitten ben ik nu mijn gehele team kwijt (1,5 miljoen aan spelers voor een 85 rated sbc). Hier baal ik natuurlijk enorm van, is het nog mogelijk om dit terug te draaien? Ik heb de SBC reward nog niet geopend of iets dergelijks.

• Hoi @HeroineMachine,

Helaas is het niet mogelijk om SBC's terug te draaien. Als je naar ons SBC artikel kijkt:

Alle SBC-inzendingen zijn definitief. Zodra je een SBC voltooid hebt, worden de items die je indient permanent uit je club verwijderd in ruil voor beloningen. Onze adviseurs kunnen geen items terugzetten die je ingediend hebt.

5 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago

Hoi @HeroineMachine,

Helaas is het niet mogelijk om SBC's terug te draaien. Als je naar ons SBC artikel kijkt:

Alle SBC-inzendingen zijn definitief. Zodra je een SBC voltooid hebt, worden de items die je indient permanent uit je club verwijderd in ruil voor beloningen. Onze adviseurs kunnen geen items terugzetten die je ingediend hebt.

• Het is wel raar toch dat als je dan dus perongeluk op submit klikt in de webapp dat dan gelijk je hele team weg is. Het zou logischer zijn dat er eerst gevraagd wordt of ik mn team echt wil inleveren. Dit is serieus teleurstellend want nu ben ik vrijwel mn gehele team kwijt waar ik al sinds t begin voor aan het spelen ben.

• HeroineMachine's avatar
    HeroineMachine
    3 months ago

Ja lijkt mij ook, je kan toch niet zo makkelijk je team geheel kwijt zijn en dan te horen krijgen dat er niks voor je gedaan kan worden. Lekker klant vriendelijk dan.

About FC 25 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.216 PostsLatest Activity: 2 days ago