MadDocGrimes2 years agoTop 200 squad battles Where can I see the ranking and points of top 200 players in squad battles? You only see the top 200 sign at the top right when you enter but you cannot see your rang. Can somebody help me? Can it be...Show Moretop 200 SB.jpeg449 KB
hab74n7d9q6aSeasoned Traveler2 years ago@MadDocGrimes Dont bother looking the top 200 is filled with cheaters.
Featured PlacesFC 25 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.Latest Activity: 2 months ago305 Posts
FC 25 Algemene discussie Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 25 op de communityforums.Latest Activity: 2 months ago305 Posts
Recent DiscussionsFc punten kopen in België Ik ben de oneerlijkheid stillaan kotsbeu om in Rivals spelers tegen te komen die duidelijk volop fc munten kopen en zo het voordeel halen in hun selectie. Zeker nu met het aanbod van de evolution t...Gameplay very slow on monitor but not on TV.... Hi All, Does anyone know how come my FUT25 gameplay is so slow on my monitor but not on the TV...? On the monitor (just a good gaming monitor) my players are super slow and respond very late to com...Red futchamps evolution Vanavond heb ik flashback Sergio Busquets gedaan. Daarna heb ik de rode Champs uitmuntendheid aan hem toegevoegd, waardoor hij al z’n chemistry verloor. Dus pas op met de rode evo aan hem toe te voeg...Balcontrole Als men speler een bal in de voet krijgt, springt de bal 2-3 metrer van zijn voet. Of als je even wegdraait idem. Heeft iemand hetzelfde probleem? ea fc 25 fifa. kunnen we niet een sbc voor 3 **bleep** seconden erin doen, niet iedereen heeft de **bleep** tijd om het zo snel te doen. kort samengevat, jullie **bleep** moeder