Wees gewoon eens een leuk bedrijf…
Hoi EA,
Als liefhebber van voetbal schaam ik mij eerlijk gezegd de ogen uit mijn kop dat ik toch ieder jaar weer geld uitgeef aan een achterlijk bedrijf als EA. Het is toch ongelofelijk dat jullie zo weinig luisteren naar de spelers (de betalende klant!) en gewoon keer op keer op keer jullie **bleep** niet op orde hebben? Wees nou eens één keer niet zo’n geldbelust arrogant bedrijf. Mochten jullie het nog niet weten:
- gameplay werkt al meer dan een week rampzalig
- er kan geen fatsoenlijke pass, tackle of schot worden geanimeerd
- 95 is in Canada schijnbaar lager dan 70, dus logisch dat FUT Fantasy Malen met gemak wordt ingehaald door Bobby Moore.
- Een tackle is een soort gokken, maar 90% kans dat de bal gewoon weer in de voeten van de tegenstander beland.
- Full power de bal wegschieten met de keeper betekent in jullie wereld een pisboogballetje naar de rechtsback.
- de hele game is ingericht om de zakken van de spelende liefhebber leeg te kloppen.
Er is niks mis met zeggen ‘Hey jongens, we hebben wat technische problemen en zijn druk bezig dit op te lossen. Als dank voor jullie geduld is hier een gratis pakketje.’ Of… ‘Hey bedankt dat je al 15 jaar lang je ziel en zaligheid in ons afgrijselijk ontworpen spelletje steekt, hier is een bedankje voor je loyaliteit.’
Maar nee, want waarom zou je? Jullie verdienen miljarden en hebben gewoon schijt. Lekker bezig daar!