Problem z szybkością biegu oraz podaniami
Jestem bardzo doświadczonym graczem, gram w FIFĘ / EA od dobrych 10 lat kupując regularnie nową odsłone ale to co jest w tym roku przerasta już moje nerwy i jeśli nie będzie to naprawione, to NA PEWNO nie zakupie już kolejnych odsłon, bo będzie to wyłącznie moja strata pieniędzy! Potrafię spędzać czas godzinami w EA ale gaming i zachowania graczy w tej odsłonie to jakaś całkowita porażka!
1) Podania zarówno po ziemi są nie dostosowane w żaden sposób zawodnik albo podaje zbyt mocno i nie ma szans na dojście do piłki albo zbyt słabo po czym SI bez problemu ją przejmuje i idzie z kontra. Taka sama sytuacja wstępuje w po daniach prostopadłych, które w żaden sposób nie są logiczne i tak samo wygląda w przypadku podań górą, które są nie uregulowane i nie ma szans precyzyjnie podać. Zmiana ustawień podań z asysty na częściowe czy ręczne nic nie daje!