Forum Discussion

xanderhoppie's avatar
2 years ago

Als ik een wedstrijd in ga, word ik gelijk gedisconnect.

Mijn wedstrijd word gelijk gedisconnect bij het ingaan van een potje Division Rivals. Ik heb hiervoor meermaals in de EA Help Desk gezeten, en uiteindelijk iets gevonden wat leek te werken. Nu heb ik na een paar uur het probleem weer, en kan ik weer geen potjes spelen. Kan iemand mij helpen, want ik haal hierdoor de rewards niet.

5 Replies

• My match is immediately disconnected when entering a game of Division Rivals. I have been to the EA Help Desk several times before this, and finally found something that seemed to work. Now I have the problem again for a few hours, and I can't play games again. Can anyone help me, otherwise I won't get the maximum rewards.

• Ik heb precies hetzelfde probleem, Rush werk gewoon maar rivals word ik uit elk potje gegooid en soms zelfs zwart beeld waardoor ik het potje moet afsluiten en een verlies krijg. kan zo nooit verder komen.

• Hebben jullie het probleem al opgelost want het is nu januari en heb er nogsteeds last van….

• Herkenbaar probleem.. of hij loopt vast in de cutscene van het stadion, of een zwart scherm waardoor ik de game moet aflsuiten OF na 3 minuten in game slaat ie vast & weg is de verbinding..

gaat EA hier wat aandoen ofwat!? Heb denk ik al wel 150+ wedstrijden loss op mn record voor deze onzin.. COMPENSATIE!

• Ja ik dacht dat ik de enige was die er nog last van had maar blijkbaar niet ik heb alles geprobeerd om het op te lossen maar niks werkt kan je t ff laten weten als je de oplossing hebt gevonden?

Featured Places

Node avatar for FC 25 Technische problemen

FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 3 days ago
729 Posts