Forum Discussion

CoreFounder's avatar
CoreFounder
Rising Newcomer
30 days ago

Input delay in FC 25: wisselt dit per scherm/instellingen?

Hoi allemaal,

Ik merk sinds een tijdje dat FC 25 bij mij niet altijd hetzelfde aanvoelt qua input en reactiesnelheid. Soms speelt het soepel, maar op andere momenten voelt alles trager aan: aannames, draaien, passes.

Ik vraag me af of dit bij anderen ook wisselt afhankelijk van:

• scherm of tv
  • beeldinstellingen (Hz, game mode, etc.)
  • online/offline modes

Ben benieuwd of dit een bekend probleem is of eerder aan instellingen ligt.

Alle ervaringen of tips zijn welkom.

2 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    29 days ago

Hoi CoreFounder​,

De studio is op de hoogte dat er een probleem met input lag is, en ze zijn aan het onderzoeken. Hopelijk kunnen ze dit in een toekomstige patch oplossen, maar ik kan niet echt inschatten hoe lang dit zal duren. Bedankt dat je dit meldt! 🙂Als ze vragen hebben, dan deel ik ze wel.

• m0yslh7y7g5e's avatar
    m0yslh7y7g5e
    Seasoned Newcomer
    22 days ago

Hoi allemaal, Ik merk sinds een tijdje dat FC 25 bij mij niet altijd hetzelfde aanvoelt qua input en reactiesnelheid. Soms speelt het soepel, maar op andere momenten voelt alles trager aan: aannames, draaien, passes.

Ik vraag me af of dit bij anderen hier ook wisselt afhankelijk van:

scherm of tv

beeldinstellingen (Hz, game mode, etc.)

online/offline modes

Ben benieuwd of dit een bekend probleem is of eerder aan instellingen ligt.

Alle ervaringen of tips zijn welkom.

Hi, Hier herken ik me wel in. Bij mij wisselt het gevoel ook sterk per sessie: soms voelt alles direct aan, andere keren juist traag bij aannames en draaien. Ik speel op dezelfde monitor en instellingen, dus het lijkt bij mij niet zozeer aan het scherm te liggen. Online (vooral Rivals/Champs) merk ik het duidelijker dan offline, wat mij doet denken aan servers of netcode.Ben benieuwd of anderen hetzelfde ervaren, vooral of het echt per dag of tijdstip verschilt.

Featured Places

Node avatar for FC 25 Technische problemen

FC 25 Technische problemen

Heb je problemen met FC 25? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 22 days ago
734 Posts